Marmaris Belediyesi, Avrupa Konseyi tarafından verilen "Avrupa Diploması" ödülünü Fransa'nın Strazburg kentindeki Avrupa Konseyi binasında düzenlenen törenle teslim aldı.
Ödül, Avrupa Ödülü Komitesi Başkanı Miloš Konatar tarafından Marmaris Belediye Başkanı Acar Ünlü ile Marmaris Belediyesi Özel Kalem ve AR-GE Müdürü Doç. Dr. Didem Gamze Işıksal'a takdim edildi.
Avrupa genelinde bu yıl yalnızca 12 belediyeye verilen Avrupa Diploması'nın Türkiye'deki tek sahibi Marmaris Belediyesi oldu. Ödülün, belediyenin çevre, kentsel dönüşüm, sürdürülebilirlik, kültür-sanat ve uluslararası ilişkiler alanlarında yürüttüğü çalışmalar kapsamında gerçekleştirilen değerlendirmeler sonucunda verildiği belirtildi.
Törenin ardından açıklamalarda bulunan Marmaris Belediye Başkanı Acar Ünlü, Avrupa Diploması'nın Marmaris adına önemli bir başarı olduğunu belirterek, ödülün kentin sürdürülebilirlik ve uluslararası standartlara yönelik çalışmalarının bir göstergesi olduğunu ifade etti.

Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 Gündeme Not Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.